Održana jedanaesta MEKST konferencija

U Novom Sadu je održana jedanaesta MEKST konferencija koja je okupila oko 400 studenata turizma, marketinga i menadžmenta iz regiona sa preko 20 fakulteta i univerziteta. Konferenciju su otvorili Nemanja Dimić, idejni tvorac konferencije i prof. dr Srđan Milošević sa našeg fakulteta.

Radni deo konferencije bio je podeljen u tri sesije. Prva sesija “Veštine koje prodaju: Kako se istaknuti u poslovnom svetu” omogućena je u saradnji sa “Coca-Cola Podrška mladima” inicijativom. Učesnici prve sesije su bili Nemanja Antić, vlasnik Military Shop, Nebojša Mandrapa, partner i direktor New Media team i Radovan Perović iz Centra za javni govor. Druga sesija je bila u znaku našeg fakulteta. Panel “Obrazovanje za budućnost: kombinacija formalnog i neformalnog obrazovanja” je vodio prof. dr Filip Đoković, a učesnici panela su bili Nataša Mićević iz hotela Crni vrh koja je ujedno i predavač na FOS Eduka, Tamara Stojković iz podkasta BIZNIS PRIČE (FOS Eduka je strateški partner konferencije BIZNIS PRIČE), Željana Babić kao osnivač startapa Xsenios Academy i edukativni partner FOS Eduka i Miloš Vasić iz kompanije Vascom Digital.

Nastavak konferencije je bio u znaku motivacionog govora sportiskinje Bojane Jovanović. Poslednju sesiju je vodila Dolores Milošev Erdeg, novinarka i producentkinja, podkasta “Zdrava priča sa Dolores”. Tema sesije je bila “Umetnost promocije na Instagramu”. Učesnici panela su bili Marko Marijoković, specijalista za društvene mreže i influenser, Ivana i Goran Babić (Dva ranca, beg iz kanca) i Jelena Pavlović (Ruža otkriva).

Fakultet organizacionih studija „Eduka“ je i ove godine ponosno bio strateški partner MEKST konferencije.

sr_RSSerbian