dr Predrag Ristić

Od 2007. do 2012. predavač na Visokoj strukovnoj školi za PR i advertajzing u Beogradu na predmetima Istraživanje tržišta i Psihosociologija potrošnje, izabran u zvanje predavača strukovnih studija za oblast opšteobrazovnih predmeta, oblast ekonomskih predmeta. Od 2012. predavač i profesor na Visokoj strukovnoj školi za preduzetništvo u Beogradu na predmetima Marketing, Kultura poslovnog ponašanja i Korporativna kultura.

Govori tečno engleski, francuski, italijanski i ruski jezik.

 

Obrazovanje

  • Doktorske studije

Univerzitet Megatrend, Fakultet za poslovne studije, Ekonomija, 2012

  • Magistarske studije

Univerzitet Megatrend, Fakultet za poslovne studije, Ekonomija, 2004-2006

  • Osnovne studije

Univerzitet Megatrend, Fakultet za menadžment u Zaječaru, Marketing 1996-2000

 

Radovi:

  1. Ristić, P. and Čelik, P., Odnosi s javnošću u digitalnoj eri – novi metodi i alatiUniverzitetska misao – časopis za nauku, kulturu i umjetnost, Novi Pazar, no. 19, pp. 74-85, 2020
  2. Ristić, P. Deceptive advertising, Međunarodna naučna konferencija Sloboda i bezbednost u realnom i sajber prostoru, ISBN 978-86-86707-69-7, 2018
  3. Ristić, P. Меметичка теорија преноса информација и понашање потрошача, међународна конференција, ISBN 978-86-86707-66-6, 2017.
  4. Ristić, P. Political Marketing: A Necessity in Modern University Education, Зборник радова International Scientific Conference University Education in Transition, ISBN 978-86-86707-43-7, 2011.
  5. Ristić, P. БАФ-модел процесовања комуникација, Зборник радова Међународна конференција о комуникацијама POWERCOMM 2012.
  6. Ristić, P. Утицај медија на економски развој друштва, International Scientific Conference on Economic Development and Standard of Living, EDASOL 2011, ISBN 978-99955-49-66-4, 2011.
  7. Ristić, P. Political Marketing: A Necessity in Modern University Education, Зборник радова International Scientific Conference University Education in Transition, ISBN 978-86-86707-43-7
en_USEnglish