Od 2007. do 2012. predavač na Visokoj strukovnoj školi za PR i advertajzing u Beogradu na predmetima Istraživanje tržišta i Psihosociologija potrošnje, izabran u zvanje predavača strukovnih studija za oblast opšteobrazovnih predmeta, oblast ekonomskih predmeta. Od 2012. predavač i profesor na Visokoj strukovnoj školi za preduzetništvo u Beogradu na predmetima Marketing, Kultura poslovnog ponašanja i Korporativna kultura.
Govori tečno engleski, francuski, italijanski i ruski jezik.
Obrazovanje
- Doktorske studije
Univerzitet Megatrend, Fakultet za poslovne studije, Ekonomija, 2012
- Magistarske studije
Univerzitet Megatrend, Fakultet za poslovne studije, Ekonomija, 2004-2006
- Osnovne studije
Univerzitet Megatrend, Fakultet za menadžment u Zaječaru, Marketing 1996-2000
Radovi:
- Ristić, P. and Čelik, P., Odnosi s javnošću u digitalnoj eri – novi metodi i alati, Univerzitetska misao – časopis za nauku, kulturu i umjetnost, Novi Pazar, no. 19, pp. 74-85, 2020
- Ristić, P. Deceptive advertising, Međunarodna naučna konferencija Sloboda i bezbednost u realnom i sajber prostoru, ISBN 978-86-86707-69-7, 2018
- Ristić, P. Меметичка теорија преноса информација и понашање потрошача, међународна конференција, ISBN 978-86-86707-66-6, 2017.
- Ristić, P. Political Marketing: A Necessity in Modern University Education, Зборник радова International Scientific Conference University Education in Transition, ISBN 978-86-86707-43-7, 2011.
- Ristić, P. БАФ-модел процесовања комуникација, Зборник радова Међународна конференција о комуникацијама POWERCOMM 2012.
- Ristić, P. Утицај медија на економски развој друштва, International Scientific Conference on Economic Development and Standard of Living, EDASOL 2011, ISBN 978-99955-49-66-4, 2011.
- Ristić, P. Political Marketing: A Necessity in Modern University Education, Зборник радова International Scientific Conference University Education in Transition, ISBN 978-86-86707-43-7